Фонд за развој комуникација уз подршку 20 месних заједница (МЗ), у периоду март-мај 2010. реализовао је Сајам стамбено-комуналних услуга на којем су представљене нове услуге и нове технологије присутне у тој области.

 

САЈАМ СТАМБЕНО-КОМУНАЛНИХ УСЛУГА концептуално је замишљен да у великим салама Месних заједница буду представљене фирме, које ће имати свој штанд, а у малим салама је планирано одржавање округлих столова на теме које су најактуелније за тај део града.

Сајам je имаo за циљ да информише грађане, чланове скупштина зграда, о комуналним услугама и могућностима за бољи и безбеднији живот. Квалитет и нови начини живота у урбаним срединама захтевају увођење нових и модернијих услуга. Пружање што ширег асортимана комуналних услуга као што су одржавање инсталација у зградама, лифтова, брига о чистоћи у улазу, опремање зграда против-пожарном опремом, алармни системи, видео надзор, и слично, данас су неопходност ако желимо да квалитет живота подигнемо на социјално оптималан ниво.

Део зграда нема решен статус председника Скупштине станара зграде, па је у том случају Месна заједница једна од најближих институција града која ради на томе да се Скупштине формирају и пружи им информацију о могућностима подршке за њихов рад. Отуд и ова иницијатива за одржавање Сајма.

Обзиром да је данашњи друштвени живот, у складу са модерним токовима, добио значајно убрзање, како из угла прогресивног раста локалних заједница на основу изградње и миграција, тако и из угла информација које су на том пољу значајне, потребно је отворити нове моделе комуникације у циљу подизања квалитета живота и подстицаја развоја локалних заједница. Поред свега наведеног идеја нам је да подстичемо интензивније укључивање младих у ову област.

 

РАСПОРЕД САЈАМСКИХ ЛОКАЦИЈА И ДАТУМИ ОДРЖАВАЊА              |              Галерија слика са сајмова >>

Број
ЛОКАЦИЈА СУОРГАНИЗАТОРИ
(МЕСНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ)
ДАТУМ
I
МЗ “Омладински покрет” Омладински Покрет, Детелинара 13.03.2010.
II
МЗ „Раднички“ Раднички, Југовићево 20.03.2010.
III ОШ “Прва војвођанска бригада” Гаврило Принцип, Бистрица 27.03.2010.
IV МЗ “Острво” Острво, Лиман III, Иво Андрић 10.04.2010.
V МЗ “Бошко Буха” Бошко Буха, Лиман 17.04.2010.
VI МЗ “Дунав” Дунав, Соња Маринковић 24.04.2010.
VII ОШ “Коста Трифковић” Саве Ковачевић, Подбара 08.05.2010.
VIII МЗ “Прва војвођанска бригада” Прва војвођанска бригада 15.05.2010.
IX МЗ “Народни хероји” Народни хероји, Житни Трг 22.05.2010.
X МЗ “7. јули” 7. јули, Никола Тесла, Вера Павловић 29.05.2010.

 
 
МЕДИЈИ:

 
МОДЕЛ РЕАЛИЗАЦИЈЕ обухватао је 10 локација у граду, одвијајући се сваке суботе на другој, у суорганизацији две суседне месне заједнице.

Сваки сајам, поред изложбеног дела, садржао је и академски део који је обухватао предавања на тему равних кровова, противпожарне заштите и јавне безбедности.

На Сајму стамбено-комуналних услуга 2010. су учествовале градске управе, најзначајнија јавна-комунална предузећа и приватне фирме присутне у облаcти становања.

Информисање грађана се одвијало путем медија, плакатирањем свих 4.000 улаза на подручју месних заједница суорганизатора и директним позивањем свих регистрованих председника скупштина зграда.

У промоцију су били укључени маркетинг тимови и службе за односе са јавношћу присутних излагача.

Активности сајма су биле прећене на веб сајту пројекта, где су засебно представљени сви учесници, са својим ПР текстом, линком ка званичном сајту, секцијом за преузимање и интегрисаним видео клипом.
 
 
УЧЕСНИЦИ:

ГУ за заштиту животне средине
ЈКП Стан
ЈКП Водовод и канализација
ЈКП Новосадска топлана
ЈП Информатика
Делта генерали осигурање
Ватроспас д.о.о.
Сезам лифт сервис
МД професионал д.о.о.
ГиС д.о.о.
Златибор инвест д.о.о.
ЈКП Паркинг сервис

Представник за односе с јавношћу није био у прилици да дође, али су забележили уводне медијске прилоге

 
ПРИЈАТЕЉИ:

  • Министарство унутрашњих послова
  • Факултет техничких наука – Департман за архитектуру и урбанизам
  • Ватрогасни савез Града Новог Сада
  • Удружење за екологију и заштиту од дејства ватре
  • Мајор Домус – агенција за менаџмент у зградама
  • ТВ Билдинг
  • Ноа Куф
  • Понос доо Бања Лука
  • Eлектроник секјурити – безбедност и комуникација
  • ExtraFood – Место доброг укуса

 
РЕЗУЛТАТИ:

  1. Организациони тим је створио компактну целину, која је имала едукативно-саветодавни карактер за остале месне заједнице, а који је подстицао такмичарски дух, што је најкорисније за крајњег корисника. Оправдани су основни циљеви, мотивисаност и међусобна сарадња месних заједница и промоција улоге месне заједнице као сервиса грађана.
  2. Окупљање најзначајнијих чинилаца понуде стамбено-комуналних услуга и њихово довођење у комшилук грађанима допринело је популаризацији локалних заједница, кроз савремени друштвени приступ организовању активности на локалном нивоу.
  3. Подстицај конкурентности учесника на страни понуде, заокруживање својеврсног тржишног сегмента и успостављање добрих тржишних односа у условима лојалне конкуренције били су одлика овог Сајма.
  4. Јавна комунална предузећа била су у прилици да у директној комуникацији чују реч народа (vox populi), примедбе и предлоге у односу на проблеме и потребе грађана – корисника њихових услуга.
  5. Оснажили смо и модернизовали постојеће, као и отворили нове путеве комуникације месних заједница са скупштинама зграда, што је директан утицај на подизање укупне информисаности грађана.

 

 

 

< ПОЧЕТНА        |         2011 >